Publication Articulate Online et Review 360

Aug 20, 2019

Bonjour,

Je souhaite publier mon projet en version Review 360 ou Articulate Online. Or, ni l'une ni l'autre semblent fonctionner.

J'ai essayé à plusieurs reprises mais cela ne fonctionne toujours pas.

Pour publication Review 360, le chargement s'effectue normalement mais rien ne se passe.

Pour publication Articulate Online, je mets mes identifiants et mot de passe Articulate mais cela ne fonctionne non plus. Je reçois le message : "Erreur inconnue. Vérifiez l'URL de votre compte, puis réessayez". 

Merci beaucoup pour votre aide.

Cordialement,

 

 

1 Reply
Leslie McKerchie

Hi Matthieu,

Thanks for reaching out and letting us know what you are running into when publishing your course.

Articulate Online is a separate product from Articulate 360, so that may be why you're running into an issue with a URL. It would be defined by you.

In reference to your Review 360 publishing, you are not seeing an error? Have you checked to see if the course is located in Review 360 by logging into 360.articulate.com?

It sounds like we may need to take a look at your .story file. You can share it privately with our team here so we can take a look. It will be deleted when troubleshooting is completed.

This discussion is closed. You can start a new discussion or contact Articulate Support.