Forum Discussion
Any mexican Storyline user (usuarios en español)?
I'd like to get in touch with some mexican Articulate Storyline users/developers to share experiences etc.
Anyone interested?
Quisiera contactar usuarios o desarrolladores de Storyline, de México o que hablen en español.
- miguelcontrerasCommunity Member
Buenas tardes Gonzalo a tus ordenes.
Hi Miguel and welcome to E-Learning Heroes! Looks like Gonzalo's post is a bit dated, but thank for jumping in to assist
- GonzaloFernandeCommunity Member
Hola Miguel, mucho gusto.
Te saludo desde Tampico.
Utilizamos Storyline en la universidad en la que trabajo como Director de Educación a Distancia.
En qué utilizas Storyline?
- ceciliasurwiloCommunity Member
Hola Miguel, soy desarrolladora Web, html5, php. Y Ademàs trabajo con Quizmaker y Storyline. Tengo trabajos freelance paradistintos cursos. Y tambien muchos para la editorial en laque trabajo. Soy de Argentina. A tus ordenes para lo que necesites. Saludos, Cecilia
Hi Cecilia and welcome to Heroes!
This thread is a bit older, and I'm not certain that they're all still subscribed - so you may want to send them a private message as well to reach out.
- SandyVazquezCommunity Member
Hola Gonzalo,
Soy de México, me encantaría hacer sinergia :) Saludos.
- MariaCSStaff
Hi, Sandy.
Since this is an older discussion, Gonzalo might not be subscribed, but you're welcome to contact them directly through their profile by clicking on their name and selecting Contact Me.