Forum Discussion

JuanCarlosBeiro's avatar
JuanCarlosBeiro
Community Member
6 months ago

No es posible utilizar la opción "Guion" en los interactivos de Rise 360

Buenas tardes:

Cuando intento utilizar la opción de "Guion" dentro de los interactivos de Rise360, y quiero cambiar el personaje y su postura, me aparece SIEMPRE el error "Algo salió mal". No sé por qué sucede, la licencia la ha adquirido hace una semana.

  • Hello Juan Carlos, 

    Thanks so much for reaching out!

    If I understand correctly, you are currently using a Scenario Block in Rise 360, and you are getting this error message whenever you change the character or their posture. I am unable to replicate this behavior on my end.

    • What characters are you currently working with?  
    • What browser are you currently using? Does this behavior happen in a different browser?

    Please let us know if you are experiencing this with another block type in Rise 360. Happy to take a closer look in this thread or within a support case.

    Looking forward to hearing from you!

  • Buenos días. El navegador utilizado es Chrome. No puedo cambiar al personaje que hay por defecto porque, al intentar cambiarlo, me envía el error que os comenté. Por tanto, esta opción no puedo utilizarla en mis cursos. 

    Por otro lado también me ocurre que, cuando quiero crear una nueva carpeta en la zona de equipo, tanto a través del menú desplegado en la parte derecha de la palabra "Team" como, una vez dentro, accediendo a "New Folder", el resultado es enviarme el mensaje de error "Algo salió Mal". Tengo permisos de administrador, pero no entiendo por qué no puedo acceder a estos elementos ni ordenar mis contenidos en base a carpetas para mi equipo.

    Saludos

    • JoseTansengco's avatar
      JoseTansengco
      Staff

      Hello Juan Carlos,

      Thanks for the additional information. Since Rise 360 is web-based, I'd first recommend reaching out to your IT staff to make sure that all endpoints listed in this article are accessible by your organization: 

      Rise 360 does a lot of upload and download requests during course edit, and making sure that these actions are allowed ensures that the application works properly. 

      If adding the endpoints to your network's allowlist doesn't fix the issue, please open a case with our support team here so we can take a closer look at the behavior.