Forum Discussion

GUICHARD's avatar
GUICHARD
Community Member
23 hours ago

Personnalisation du graphisme des Quiz

Bonjour la communauté

J'aimerai vous partager un problème que je rencontre et que je n'arrive pas à solutionner.

Je souhaite personnaliser mes diapositives de questions en fonction de la charte graphique de ma société.

J'ai réussi à changer la couleur du radio bouton, j'ai réussi à changer la couleur du survol des réponses de certaines questions mais pas toutes.

La question qui pose problème est "Appariement : menu déroulant". Je n'arrive pas à changer la couleur de survol (dans mon exemple est bleu cyan").

Avez vous une idée ?

1 Reply

• Hi GUICHARD,

Thanks for reaching out about customizing your question slides to match your company's branding. It appears you've already made great progress with the radio buttons and some hover colors!

For the "Matching: drop-down" question slide, the hover color of the answers can be changed if you change the 'Custom 2' color in the Theme Colors. I've changed it to a light green. You can check the updated project file here

If you require further assistance, you can also contact our support team by opening a case.

I hope this helps. Please don't hesitate to reach out if you need anything else.